Wednesday 17 December 2014

You have to leave the city of your comfort and go into the wilderness of your intuition. What you will discover will be wonderful: Yourself


Et par dage efter nogle af os havde sidste eksamen, tog jeg på en lille tur med 4 veninder - det var vist på høje tid, at vi kom ud og se lidt mere af Skotland. Mange af os har kun besøgt Edinburgh, Glasgow og så selvfølgelig Aberdeen - med andre ord, storbyer - så jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor dejligt det var at se lidt natur og komme til en lidt mindre by, som er lidt mere skotsk end den metropol, Aberdeen på mange måder er. Vi tog til Inverness, som ligger i det nordvestlige Skotland. Mine forventninger var meget lavt sat, men jeg blev positivt overrasket og vi havde en fantastisk tur. Skotland er umådelig smuk og jeg tror vi alle sammen indså, hvor heldige vi er faktisk at kunne kalde det her land for vores hjem.

A couple of days after we finished our last exam, I went on a trip to Inverness and Loch Ness with four lovely ladies. This was, for most of us, the first time where we really left Aberdeen to actually go see the country we’ve found ourselves lucky enough to call our home. We’re glad we did! After three months in the city, you just need to get out. We went to Inverness in the northwest of Scotland and despite my, yes I admit it, low expectations, this city caught me off guard and I actually found myself taking a really big like to it and we ended up having a really, really good time. Scotland is just breathtaking.

No comments: