Wednesday 4 September 2013

Hermann Park, Houston


Nu har jeg været i Texas i snart tre uger og jeg har endelig set lidt af Houston! Søndag d. 25. august var jeg med en helt masse andre au pairs i Hermann Park, som er en kæmpe park i hjertet af Houstons kulturelle kvarter. Det var ekstremt hyggeligt og jeg bliver gang på gang forundret over hvor nemt det er få venner herovre - ikke bare andre au pairs, der er i samme situation som jeg selv, men også generelt. Folk er så venlige at jeg nærmest krummer tæer når jeg tænker over hvad jeg er vant til fra Danmark - no offence, men vi har altså meget at lære om service og det at smile til folk uden grund. Men igen, Texas hedder jo heller ikke The Friendship State uden grund!

I went to the Houston Hermann Park on Sunday the 25th and I loved it - I met so many new people and it was a great day even though the clouds were alarmingly grey as you can see on the pictures. I love how everybody here are so friendly and I love that no matter where you look, you'll see someone smiling at you. I like it very much. I'm defo not used to it. Denmark needs to improve. That should be my goal once I return back home. If that ever happens. Haha!

1 comment:

Sonja said...

Jeg regner da med at flytte til the states bare pga. de mange venlige ansigter på gaden og i butikker. Folk tror, at jeg er gal, når jeg laver small-talk i butikkerne herhjemme, haha. Det må stoppe! Jeg håber, at du hygger dig. <3